Omfattende engasjement for PostNord

I 2013 ble fem norske logistikkselskaper samlet og introdusert under ett navn – PostNord. Med nytt navn og ny struktur fulgte nye forretningsområder, ny organisasjonsmodell og et nytt verdisett – pålitelig, tilgjengelig, forretningspartner og bærekraftig. Samtidig skulle det være business as usual med levering av 500.000 pakker og 35.000 paller hver dag, velinformerte og fornøyde medarbeidere og kunder. På toppen av det hele, et ambisiøst mål for nysalg fra første dag.

Trendheim bisto PostNords norske markedsavdeling, som i starten bestod av kun to personer, med intern og ekstern kommunikasjon – strategisk og operativ. Alt fra merkevarebygging via DM nysalg/salgspresentasjoner til nettside og digital markedsføring.

  • Kunde: Postnord
  • Dato: 2017-01.05
  • Web: postnord.no
  • Tjenester: DM, salgskampanje

Sponsorat NRK TV-Aksjonen.

PostNord bestilte et samfunnsnyttig prosjekt å engasjere seg i. Trendheim foreslo logistikkpartner for NRK TV-Aksjonen, og slik ble det. Dette samarbeidet ga oss muligheten til å føre bevis for en av PostNords uttalte verdier, bærekraftig, i ekstern og intern kommunikasjon. Kampanjen utløste stort engasjement og stolthet internt og også mange newbiz-møter. 2018 blir selskapets femte år som logistikkpartner for NRK TV-aksjonen.

Presentasjon av kampanjen i kundemagasinet Tempo

Annonse 1/1s Dagens Næringsliv

DM nysalg 2017: Retro is the new digital?

Joda, viewmasteren lever i beste velgående og i 3-D. Og den kan brukes til mer enn å fortelle eventyr for små barn. Vi kunne sikkert ha laget en rå digital løsning, men det er jo mye lettere å oppfatte/huske budskapet og avsenderen når du bruker begge som brille.