Skip to content Skip to footer

LHL | Hjertekampen

Hjertekampen som skaffet LHL yngre medlemmer

Vi utviklet strategien og konseptet Hjertekampen, et trenings- og kostholdsprogram for folk uten trenings- og kostholdserfaring. Programmet – som også inkluderer en gratis app – brukes i dag av mer enn 50.000. Hjertekampen er et tilbud som gjør LHL relevant for en yngre målgruppe, noe som også støttes av medlemsvekst fra denne aldersgruppen. Hjertekampen ble lansert i samarbeid med Media Performance.

 

 

KUNDELHLOPPGAVELHL ønsket å rekruttere yngre enn dagens medlemmer. Løsningen ble å utvikle et et nytt tilbud/konsept for passive voksne i faresonen for å utvikle alvorlig sykdom. Hjertekampen, som involverte kunnskap og innsats på tvers av LHLs helsefagdisipliner, ble lansert under pandemien på Alle hjerters dag, 14. februar 2020. Appen Hjertekampen, brukes ukentlig av cirka 50.000, trendet i en periode som den mest nedlastede og populære treningsappen i Google.| EFFEKT |Nyrekrutterte medlemmer er i snitt 10 år yngre, Hjertekampen har også bidratt til å gi LHL ny oppmerksomhet via TV-innslag og presseoppslag.APPAppStoreShare

– Budskap som teller og selger.

Abonnér på aktuelle trender

Trendheim © 2024. All Rights Reserved.

Go to Top