Skip to content Skip to footer

Postnord

KUNDEPostnordOPPGAVEPostnord vurderte mellom flere alternativer for å vise sitt miljø- og samfunnsansvar, også med egne konsepter. Løsningen ble å inngå partnerskap med NRK TV-aksjonen, en velkjent aktør med høy troverdighet og svært godt omdømme. TV-aksjonen står for prosjektvurdering, valg av aktør og gjennomføring mens PostNord bidrar med det selskapet kan best - logistikk.EFFEKTStor oppslutning internt samtidig som samarbeidet og samfunnsansvaret er kjent eksternt.Share

10 år som logistikkpartner for NRK TV-aksjonen

Postnord er i dag også kjent som logistikkpartner for NRK TV-aksjonen, en oppgave selskapet har utført med presisjon og engasjement gjennom flere år. Avtalen ble inngått etter initiativ fra Trendheim, hovedbyrået som også bisto i møtene og utviklet de første kampanjene.

Denne annonsen bygger avsenderidentitet og støtter TV-aksjonens mål. Kampanjen engasjerte også internt og førte til en “konkurranse” om å booke/gjennomføre flest kundemøter.

 

 

Vårt bidrag er å sørge for rask og presis levering av det viktige kampanjemateriellet som skal bidra til rekrutteringen, og stiller opp med dyktige, engasjerte medarbeidere og markedets beste rutenett. LES MER

Vi mente det var årets gladsak at Postnord tok kontakt og ville bidra.

” I tillegg har de, med stor entusiasme forstått hva de kan bruke TV-aksjonen til “

Aksjonsleder for Kirkens Nødhjelp (2014)


Kari Bucher

– Budskap som teller og selger.

Abonnér på aktuelle trender

Trendheim © 2024. All Rights Reserved.

Go to Top