Skip to content Skip to sidebar Skip to footer
God, kreativ design skaper en unik identitet.
Produktet ble utviklet av en lokal og standhaftig altmuligmann - inkludert kokk - i Ål i Hallingdal. Produktet Kantefølflak, med kreative smaksvarianter som brunost og tyttebær, hadde sneket seg inn i lokale dagligvarebutikker - med en pakning som passet godt i kategorien. Det endret seg brått, og til det bedre, da vi fikk oppdraget med å redesigne. Pakningsdesign handler om…
Idéer gir oppmerksomhet

Få idéene som gir dine planer og argumenter den energien som kreves for å trenge gjennom og overbevise.

Oppmerksomhet kan ikke genereres
Hva vet vi om menneskene i målgruppa? Hvilke holdninger og meninger har de, hvorfor handler de som de gjør? Hvilken rolle eller funksjon fyller vi og våre produkter/tjenester i disse menneskenes liv? Lærebøkene sier all kommunikasjon skjer på mottakers premisser, la oss stoppe og ta det innover oss. For å ta det åpenbare først: hvis målgruppa ikke ser eller forstår,…
Hvor og hvordan bygger vi merkevarer?
Alle snakker om det, inkludert ganske mange som ikke vet hva de snakker om. Merkevarer er minner og meninger som bor i folks bevissthet. Erfaringsbaserte følelser som styrer våre preferanser og valg.  Det første og beste du tenker på når du tenker på joggesko, bil, vaskemaskin, jeans, bank, logistikk, IT-leverandør, potetgull, optiker og så videre. Dette er leverandører og merker…

– Budskap som teller og selger.

Abonnér på aktuelle trender

Trendheim © 2024. All Rights Reserved.

Go to Top